Kauan mietin että mitäs jos...? Mitäs jos aloittaisin kirjoittamaan omaa blogia? Päätin tehdä "rohkean" päätöksen ja kokeilla miltä tuntuu. Monella tutullani on omat bloginsa täällä, joten minä seuraan perässä. Tosin teen tässä poikkeuksen, päätin olla kertomatta tästä kellekään. Jos minut täältä bongaavat niin mikäs siinä ;) Tuntuu vaan että tulisi kirjoitettua avoimemmin ilman pelkoa paljastumisesta, kai...

Olen sosiaalinen persoona, kavereita ja ystäviä on kasaantunut ihan kivasti. Harva tosin tuntee mut ihan täysin, tuskin kukaan. Oon kuulema hyvä kuuntelia, siksi mulla on oma "terapia sohva" kämpillä kavereiden akuutti tilanteita varten :) Ite en vaan osaa olla hirveen avoin. Yleensä pohdin ja mässään ajatukset ensin omassa pienessä päässäni, jonka jälkeen julkaisen osan niistä lähimmille. Lähimmät kaverit on sen huomannu ja yrittäny saada mua avautumaan. Ajan kanssa jopa joskus onnistuneetkin. Toiset taas turvautuu muhun, vaatimatta mitään sen suurempaa tunnustusta mun elämästä, joka passaa taasen mulle :)

Sen verran voisin paljastaa, että olen amk-opiskelija, vähän päälle kakskymppinen naisen alku. Tällä hetkellä kesätöissä massia tienaamassa, sillä tää opiskelijan arki ei oo rahalla pilattu :/

Katotaan ajan kassa mitä tästä yrityksestä tulee, mä oon aika huono ollu aina kirjottaan minkään laista päviäkirjaa.

No pain, no gain ;)